Beste bezoeker,

De bouwstenen voor 2021 zijn geloot en kun je hier onder terug vinden:

Wat moet je doen om het lot om te zetten in euro's?

Hieronder het artikel uit het algemeen reglement.

Artikel 8

De lijst met uitgelote nummers zal kenbaar gemaakt worden op de website van de Titans (www.titans-bsc.be.)

De lijst en reglement zijn eveneens te raadplegen op de maatschappelijke zetel (Waterloostraat 4 – 2200 Herentals) en via mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

De uitbetaling van de uitgelote nummers gebeurt ten laatste op 30 juni van dat jaar en zal geschieden via overschrijving, na inlevering van de coupure en voorlegging van de identiteits- en bankgegevens aan het secretariaat VZW de Titans BSC.

 

Kortom tot 30 juni '21 hebben de kopers tijd om hun lot in te wisselen zoals hierboven beschreven. 

Vanaf 1 juli komen alle niet opgevraagde loten ten gunste van de club

Beste leden en bezoekers,

2020 gaat niet ingaan als het meest leuke jaar. Veel van onze evenementen en bijna geheel onze competitie vielen in het water. Dit maakt dat het ook voor ons een financieel moeilijk jaar gaat worden. Met onze jaarlijkse verkoop van bier, wijn, cava en sinds vorig jaar ook de overheerlijke truffels kunnen jullie ons natuurlijk wel héél goed steunen.

Zo gaat het in zijn werk:

  • Alle leden krijgen een brief om wijn, bier, cava en truffels te verkopen.
  • Onze leden contacteren familie, vrienden, kennissen, buren, collega’s, … en motiveren hen voor bestellingen.
  • De bestelling noteren jullie in het bijgevoegde bestelformulier (zie bijlage).
  • Jullie hoeven enkel het totaal flessen/doosjes door te geven (wijn, bier, cava, truffels).
  • Dit gebeurt per e-mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wij laten tijdig weten hoe en waar jullie telkens de bestellingen kunnen afhalen. Voor mensen die binnen een straal van 15 km van het terrein wonen, leveren wij ook aan huis van de verkoper.

Prijzen:

  • Witte, rode en rosé wijn : € 7,50 per fles.
  • Bier : € 7, uitzondering Hibernatus € 7,50 per fles.
  • Cava : € 10 per fles
  • Truffels : € 5 per doosje van 250 gr.

Productoverzicht kun je hier downloaden

De betaling dient te gebeuren voor de levering en via overschrijving op rekeningnummer IBAN: BE40 0017 2937 0863. ZORG ER STEEDS VOOR DAT ER EEN DUIDELIJKE MEDELING INSTAAT. De individuele kopers dienen te betalen aan de verkopers (LEDEN!!). De verkopers verzamelen het geld en schrijven het over op onze rekening met een DUIDELIJKE MEDEDELING.

 

Beste leden en bezoekers,

Zoals jullie op onze facebook pagina reeds hebben kunnen lezen, zijn de afgelopen evenementen afgelast geweest wegens COVID-19. Op dit moment staat er nog een jaarlijkse quiz gepland op 31/10, maar we bekijken eerst wat de mogelijke opties zijn en of we daar met door kunnen gaan. Eenmaal we meer informatie hebben, zullen we dat op onze website en op Facebook delen.

Met vriendelijke groeten,

Titans

Voor de 4de keer zal ons jaarlijks Playball tornooi plaatsvinden op onze velden op 30 augustus 2020. Dit tornooi is speciaal bedoeld voor iedereen die eens zin heeft om onze sport al doende te ontdekken. Dit natuurlijk met aangepaste regels. Ideaal voor bedrijven, families, sportclubs, verenigingen, vriendenhoop, ...

WAT MOET JE DOEN?

Je schrijft in met een ploeg m/v van minimaal 10 spelers. Via het e-mail adres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Kinderen kunnen ook deelnemen vanaf 12 jaar.
Wij zorgen voor een coach die jullie de gehele dag begeleidt.
Wij zorgen voor het sportmateriaal (handschoenen, ballen en bats)
Wij zorgen voor de umpires.
Inschrijving: 30€ per ploeg

Tot dan!


Beste leden en vrienden,

De Titans organiseren ondertussen hun vijfde kubbtoernooi en we nodigen jou graag weer uit voor een spetterend en coronaproof evenement. We hopen weer op een stralende editie, met warm weer, knettergekke kubbduels en heerlijke hamburgers.

Inschrijven doe je door een mailtje te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Opgelet: de inschrijving is pas definitief wanneer het inschrijvingsgeld betaald is. Dit kan op rekeningnummer BE40 0017 2937 0863

  • 16€ per ploeg
  • 3 tot 6 deelnemers per ploeg

Tot dan!